Thursday, February 10, 2011

secret garden

salam readers,
entri hari ni nak cerita pasal drama korea....
dah lama tak cerita drama korea yang saya tengok...
ada je 2, 3 drama korea and jepun yang dah habis tengok tapi tak sempat nak cerita kat sini.
hari ni nak cerita pasal drama secret garden yang saya baru habis tengok 2 hari lepas


sinopsis:

The drama tells the story of Kim Joo Won (Hyun Bin), an arrogant and eccentric CEO who maintains the image of seeming perfection, and Gil Ra Im (Ha Ji Won), a poor and humble stuntwoman whose beauty and body are the object of envy amongst top actresses. Their accidental meeting, when Joo Won mistakes Ra Im for actress Park Chae Rin, marks the beginning of a tense, bickering relationship, through which Joo Won tries to hide a growing attraction to Ra Im that both confuses and disturbs him. To complicate matters further, a strange sequence of events results in them swapping bodies.

kredit kepada koreandrama.org


oleh sebab saya ni tak reti nak cerita sinopsis, so rembat la sinopsis tu kat mana2 tehehe
pendapat saya pasal cerita ni,
serius cerita ni best giler...
of course la romantik kan n buatkan saya mengalami perubahan hormon jiwang minggu ni...
payah dah nak sembuh ni...
chemistry antara dua pelakon ni memang menjadi la...
buat hero lelaki cerita ni, hyun bin,
walaupun kamu dah tua, tapi kamu still hensem hehehe
jadi sesiapa yang minat tonton drama korea, 
jangan lepaskan peluang tengok cerita ni...

2 comments:

  1. saya bakal tengok..sekarang sedang tengok my girlfriend is a gumiho.. besh gak..

    ReplyDelete
  2. my girlfriend is gumiho pun dah tengok n memang best....tapi jangan lupa tengok secret garden nanti hehehe

    ReplyDelete