Tuesday, March 16, 2010

oh my.......

saya tahu hari ini hari selasa....
dan saya tahu tahu by next week saya kena hantar 3 assignment....
dan saya tahu juga bahawa saya tak sentuh walau satu pun assignmnet....
dan saya baru tahu kerja saya diberi lebih dari orang lain...

baiklah......

mungkin bukan diberi
ini memang silap saya
saya memang sukar katakan tidak pada orang...
saya pun tak tahu sikap ni baik or tidak sebab honestly.....bila buat keputusan selalu fikir pasal orang lain.
sama macam assignment....
bila buat pembahagian tugas mesti saya bagi orang lain amik part mereka dulu.
sebab saya akan fikir 'like this....'
oh dia cepat stress so, tak boleh la bagi kerja yang pening sangat...
oh dia selalu sakit
oh dia banyak lagi kerja + jawatan yang dipegang....
owh tolonglah macam mana nak ubah sikap saya ni.
macam mana untuk saya katakan tidak atau saya tak suka dengan senang...
oh saya benci betul la....
saya tak benci mereka tapi benci kepada diri sendiri....
ayah pun selalu cakap yang sometimes saya ni terlampau baik sangat pada mereka...
sekarang saya kena start wat something slowly n steady....
sama ada saya ada mood atau tak still kena buat assignment tu....
kenapa sem ni banyak assignment kumpulan
saya benci assignment kumpulan sebab saya akan end up sakit hati n marah pada diri sendiri
oh....help me please

No comments:

Post a Comment