Tuesday, December 7, 2010

Random 002

salam semua....
fuhhh dah berhabuk dah blog ni ditinggalkan....
nak kata buzy tak jugak tapi tak tau nak tulis entry baru apa....
sebab tu blog ni ditinggalkan begitu sahaja hu3........
lagi satu sebab tuan blog ni pemalas sikit 
time cuti bukan nak tambahkan pengetahuan ker, kemahiran ker
cuma tahu bermalas-malas sahaja.
yang sedihnya cuti tahun ni pun tak dapat pergi bercuti lagi
alasan, kaki sakit hu3.........
nasib la kau, sapa suruh pegi cium jalan hari tu..........
hari ni masih bosan tahap maksimum so, pergilah melawat blog orang lain. 
pastukan saya jumpa something yang saya nak sangat tapi tengah berkira sama ada mau beli atau tidak
hrmmmmm



ni lah dia......... meja laptop........



rasa nak beli meja laptop ni kan
sebab kat rumah ni kita pemalas
ada meja pun kita still bawak laptop duk atas katil.....
lagi pun kalau letak laptop atas katil lama-lama pun bahaya jugak
sebab nanti laptop cepat panas......
kalau laptop rosak aaaaa itu mana mau cali duit beli balu punya
warna hitam tu pun menarik jugak
tapi kan..........







kalau..............................
















dapat yang ni mesti lagi bestkan
baru semangat sikit nak study.............ALASAN
lepastu saya ingat nak beli lagi satu external hard disc.......
sebab external saya sudah hampir penuh dengan segala macam cerita......
tolonglah paham saya bukan membazir
tapi sebab saya kan peminat kipas susah mati korea, jepun, taiwan
jadi external sudah mau penuh.......
so, kali ni mau beli yang 1 tera punya.........
2 tera ada jual x sekarang????



*** kalo ni la hard disk saya hurmmm nauzubillah la kesan gigi je banyak kat situ slurppp***

No comments:

Post a Comment