Wednesday, May 2, 2012

berjimba kadang-kadang perlu

assalamualaikum semua...
lama tak tulis something kat blog ni kan...
dah berdebu-debu dah....
secara rasminya nak menyatakan bahawa saya telah pun menamatkan praktikal terakhir yeyeye
boleh rilek-rilek yeyeye
exam lagi seminggu lebih yeyeye
tak study apa lagi ni yeyeye
nampak sangat nak cover-cover nervous tu hahaha.
alhamdulillah praktikum saya end up dengan baik.
tak ada lah result gempak giler tapi overall nice la...
sedih memang sedih nak meninggalkan sekolah yang best
dengan 1001 kenangan dan pengalaman yang diperolehi dari sekolah tu
insyaallah panjang umur dan murah rezeki kita jumpa lagi..
demi meraikan habisnya praktikum n malas sambung belajar balik kat maktab,
saya pun pergi la berjimba kejap dengan member ha3
tengok gambar jer la ek


selamat datang ke sushi king... boleh saya bantu anda? phuiii 


suka gambar ni...siap buat dp kat facebook hu3 okey fine time ni makanan nampak macam sedap...macam okeyh


seperti biasa ditemani bestfriend n sister yang selalu melayan jer. thanks k.ngah


our food macam banyakkan. tapi tak habis pun ni termasuk adik saya punya okey n kami tak amik pun sushi. tak terdaya dah


lepas makan kita karok...hoyehhh


layan perasaan jangan tak layan


have a blast... seronok sangat. alhamdulillah!!!

rancangan awal nak pergi tengok wayang The Avengers 3d tapi seat penuh kot. nak duduk depan memang tak la kan. seat 2d ada kot tapi apa barang....dah ada yang 3d baik layan 3d trus (ayat berlagak) ha3. apa-apa pun terima kasih untuk anda yang sentiasa menceriakan hari-hari saya....

No comments:

Post a Comment