Thursday, March 15, 2012

selamat bergraduasi..

assalamualaikum semua..
hari ni nak cerita pasal hari konvokesyen kekanda saya...
ini kekanda kandung ek...
to mr kamarul aizat b. kamaronzaman congratulation
dapat gaji jangan lupa belanjo den...
den nak samsung galaxy note satu ha3....


okeyh back to the topic...
g konvo tu memang bosan giler.
sebab yang boleh masuk parents jer so saya n adik duk mcm org bodo jer kat luar
dari pukul 1.30 hingga 5.00
sakit punggung duk tunggu bila la nak habis benda ni.
tempat duduk tak yah cakap la memang penuh giler...
jadi keje kami g la jalan2 kat sekitar picc tu



muka bosan menunggu...yang belah kanan tu muka nak mintak penampor


jalan-jalan dan tangkap gambar... tu je lah kejenya

got myself 2 nice bracelet....
jeng...jeng...jeng
boleh la melaram pegi kelas lepas ni
kelas kau jah!!!
soalan yang anak murid pasti akan tanya,
cikgu beli kat mana...
semua barang saya, mesti nak tanya beli kat mana.
pen marker satu kotak pun tanya beli kat mana...
bila saya jawab kedai basikal, tak percaya pulak
hadoi....penat layan
sebelum mengakhiri cerita ini terimalah gambar terakhir ku...

ni gambar orang perasan tak sabar nak graduate...bila la...nak graduate. tak sabo dah ni

2 comments:

  1. taniah..taniah...zaman akak dulu mana ada bunga letak smurfs. dulu teddy kecik pun dah mahal. hihhi...

    awak nye turn bila plak..sabar taw. nanti awak pun ada bunga camtu, tapi request patung angry bird yer

    ReplyDelete
  2. saya punya turn insyaallah tahun depan. saya request kat akak je la patung angry bird ha3. akak bila nak cerita pasal tips kurus dalam blog. tak sabar nak baca

    ReplyDelete