Wednesday, November 14, 2012

star hut cafe Kuantan

assalamualaikum...
hari ni nak cerita pasal makan-makan sikit.
okey saya pergi star hut cafe ni sebab dah janji dengan adik sendiri nak belanja dia spaghetti
konon sebab hari tu dia tolong carikan sijil-sijil saya
budak sekarang buat kerja sikit nak upah =_=
so sementara masih ada duit ni marilah kita gegas-gegas tunaikan apa yang patut fuhh
tujuan utama nak pergi star hut cafe ni sebab adik saya teringin nak makan spaghetti baked with chicken chop (kalau tak silap la). kononnya dia cakap member dia kata sedap
tapi setiap kali pergi mesti kami tak berpeluang rasa menu tu (sedap sangat ker???)
so kali ni menu kami ialah jeng2x


ni menu saya meatball pe ntah. harga dia rm 8.90. tapi saya tak paham kenapa kena letak jem kat situ? ada fungsi ke? sorry la ahkak kan orang kampung sikit. rasa dia hurmmm rasa meatball la biasa-biasa jer 


ni menu adik saya spaghetti baked with fish dengan cream corn aper ntah sorry sangat sebab memang tak ingat nama n resit pulak buang ke mana ntah. rasa? muak kot maybe sebab kami salah pilih sauce dia. better tomato sauce. tapi overall boleh tahan la.


ni kami punya air yeayy!! watermelon juice... shedap2x...(tak yah buat gedik la) ha3. 


hari tu kan go through newspaper and ternampak iklan ni terus tweet my bestie akma


dah la teringin nak ada instax @ polaroid camera ni. pernah tulis before ni kan n rasanya dah ramai orang milikinya kita je belum.. hello kitty is so adorable. hari tu memang dah cadang hampir nak beli bukan yang ni tapi jenama yang sama la. dah survey harga kat megamall dah rm 200++. tapi selepas macam-macam aktiviti buat kat maktab tak ada duit nak cekau benda alah ni. T____T  sabar je lah hati. jom berdoa mintak cepat-cepat dipostingkan fuhh fuhh fuhh



p/s: kalau ada yang nak bagi present lagi saya suka :p

2 comments:

  1. jommm kite simpan duit beli ni sesame! :)
    aku pun nak jugak nih, tapi duit habis kelain je :(

    ReplyDelete
  2. harus... harus menyimpan beli benda ni dengan samsung galaxy y hello kitty limited edition he3

    ReplyDelete