Sunday, December 16, 2012

my obsesi...

assalamualaikum
hari ni nak cerita pasal obsesi saya yer
obsesi tau bukan obesiti!!!
sentap karang hahaha
saya punya perangai ialah bila saya suka something,
saya akan kumpul tanpa saya sedar. seriously!! contoh:-


 ni antara komik yang saya kumpul...okey tak sedar ek waktu beli tu pakai campak je dalam almari pastu bila dapatkan kotak dan susun komik ni baru sedar banyaknye komik aku...fine!! kalau mak tau memang comfirm kena bakar komik ni.


 sebenarnya saya ada 5 or lebih novel lagi dekat bilik adik saya yang telah dicilok olehnyer... mostly perempuan akan kumpul novel kan. jadi standard la tu


 okey key chain dengan phone strips ni memang tak sedar. tiba-tiba dah ada banyak walaupun tak ada la banyak giler tapi bagi saya banyak jugak la kan. semua ni diberi oleh kawan-kawan n anak murid rasanya ada satu je saya beli sendiri. tak pernah terfikir pun nak kumpul tapi semua ni pemberian orang haruslah dihargai dengan sebaiknya. thanks for this lovely stuff. 



gelang ni separuh dibeli n separuh lagi diberi. 

saya ada a few benda lagi yang dikumpul tapi tak dapat nak amik gambar sebab lupa n ada separuhnya dah diguna. contohnya macam cute stuff. saya memang tak boleh tengok benda yang cute n murah contoh macam note book yang comel, pencil, paper clip n sebagainya. 
mesti nak beli jugak. sighh!! ke situ rupanya duit dihabiskan selama ni.
lepastu saya ada jugak kumpul dvd cerita jepun especially cerita penyiasatan.
okey yang ni minat yang dikongsi bersama my lil sis...tapi gambar tiada di sini.
apa pulak minat anda???


p/s: mungkin lepas ni boleh pikir untuk kumpul emas demi masa hadapan :p

4 comments:

  1. aku nak tukar heading blok cam ko. nak tiru, sbb aq pun witch. hahaha.
    * ade keychain miss raja bgi!

    ReplyDelete
  2. twenties girl ngan girl on the run tuh best x? nak beli gaks hihiks

    ReplyDelete
  3. girl on the run tu best gilerk yang. twenties girl i x baca lagi keh3... x sampai mood nak baca. tapi kalau nak pinjam boleh jer

    ReplyDelete
  4. hahaha senang je yang nak tukar heading blog aku ni. download je mana comel pastu upload hehehe. a'ah i simpan tau suma keychain. kalo tak da tu dah digunakan atau ada tercicir la tu waktu guna he3

    ReplyDelete