Sunday, February 24, 2013

sister

assalamualaikum
apa khabar suma. lama tak story ape2 kan
bukan tak da cerita nak update blog ada je
tapi sekarang tengah stress tunggu nama interview dengan nama interim yang masih2 tak keluar
jadi mood nak berblogging tu terus ke laut 
terkapai-kapai kelemasan (ceh ayat nak sastera je sekarang)
hari ni nak cerita pasal sis aku...adik perempuan aku, satu-satunya saudara perempuan ku
rasa macam pernah cerita pasal dia sebelum ni
tapi tak pe la aku nak citer jugak lagi sekali ha3

masa mak aku mula2 ngandungkan adik aku ni,
aku happy sangat nak dapat adik
sebab ramai member2 aku ada adik waktu tu
konon seronok la boleh jaga dia
bila dia dah lahir aku menyampah nauzubillah dengan dia
jangan tanya la kenapa
mungkin moyang setan mana ntah merasuk jiwa waktu tu
mungkin sebab kalau apa-apa terjadi kat adik aku seperti terjatuh ke apa
aku yang kene jadi tahap menyampah itu tinggi ye waktu tu

sepanjang adik aku membesar pun aku tak rapat sangat dengan dia
mungkin waktu tu aku sibuk dengan pmr..
serius cakap waktu pmr mmg aku tak ada life tapi aku enjoy sangat waktu tu. tak tahu kenapa
lepastu aku masuk asrama form 4 & 5
lepastu aku sambung belajar kat lipis
beza umur aku dengan adik 7 tahun
bila aku duk lipis tu dalam 2 atau 3 tahun aku nak habis belajar
aku mula rapat dengan adik aku maybe sebab dia pun dah besar sikit kot waktu tu
jadi best la sebab aku ada teman nak mengadu, membuli, mintak pendapat dan sebagainya.
bila dia mintak pendapat aku as kakak aku rasa so dewasa u know ha3.

motif utama aku nak cerita pasal adik aku ialah dia orang yang lagi terer masak dari aku
kah3 siapa kenal aku mesti tahu tahap memasak aku.
minggu lepas aku stress ya amat sebab nama interview aku tak keluar2 padahal mostly kawan2 aku dah keluar
bila aku stress biasa la keje aku makan tapi hari tu mak tak sempat nak masak ape2 kot
aku macam kebulur giler
malam tu adik aku masak nasi goreng ayam satu pinggan untuk aku
lepastu dia buat air milo gelas besar
aku macam eh budak ni demam ke kah3
tapi best woooo bila dapat layanan macam ni dari adik sendiri.
thank you sis...kakak mu akan sentiasa menyayangi mu


teman gaduh, main, masak, buat jahat semuala hu3

p/s: mohon kawan2 doa untuk interview dan interim saya amin

No comments:

Post a Comment