Tuesday, March 5, 2013

short is annoying

assalamualaikum semua
alhamdulillah dah masuk bulan mac kan. harap bulan mac ni akan membawa seribu keberkatan dan kebaikan buat saya, keluarga dan anda semua.amin. berbalik pada topik, tadi saya go through fb dan baca la apa-apa yang menarik dekat fb tu especially sekarang isu hangat di Sabah serta beberapa perkara tentang benda ini yang dipolitikkan..sepanjang membaca benda tak berfaedah yang lain ternampak ada orang wish birthday kat one of my friends.. tak ada la rapat sangat just kenal macam tu je. tapi apa yang annoying ialah cara dia wish birthday ialah just say hb dekat facebook tu.. urghhh so damn annoying

saya ialah pesen manusia yang paling benci kalau orang reply just "K" or kalau wish birthday just write "HB". sebab rasa macam tak ada keikhlasan langsung..bukannya ambil masa pun tulis happy birthday. tak patah pun jari tu...one of my students pernah wish just hb on my birtday. oh saya amat hargai kesudian dia wish tapi kalo habit kita tak suka something tu..ia akan tetap buat kita tak suka walaupun dah try to stay positive. oleh sebab my impression is that why bother to wish on my birthday if you just gonna write hb. because i feel so damn annoying at that time, i just reply k only to my student instead of thank you or thanks. so childish of me right. cannot rid that bad habit. peringatan untuk sesiapa mengenali saya jangan la beri k or hb to me...sebab saya akan rasa annoying tahap menyampah dan boleh membunuh mood saya terhadap awak walaupun awak adalah nice person okey. itu je nak tulis...sorry merapu banyak ha3

p/s: mungkin saya je tak boleh terima sikap macam ni kalau anda boleh terima terpulanglah :)

No comments:

Post a Comment