Wednesday, February 17, 2010

kedai kek antik









antique bakery cerita movie yang aku baru tengok...aku tengok cerita ni pun sebab ada this guy....

maaf sebab kualiti gambar yang agak rendah...lelaki ini bernama kim jae wook. cerita antique bakery ni best sebab ada unsur misteri sikit tapi kalau mintak aku bagi penilaian...aku terpaksa bagi nilai yang rendah sebab kim jae wook berlakon jadi gay....u know GAY....
serius aku tak bleh terima...jalan cerita memang menarik tapi... sob2

apa pun bagi siapa yang nak tengok cerita ni tapi masih ragu jangan risau cerita ni memang best he3....so penuhilah cuti anda dengan cerita-cerita movie yang menarik....
to my kim jae wook: selagi anda bukan benar2 gay saya masih setia pada awak. tolong jangan ambil watak gay lagi walaupun awak dah menang anugerah



No comments:

Post a Comment