Saturday, May 8, 2010

kenapa la time aku x da duit baru muncul....

balik rumah...
huarghh happy sangat...
tadi pegi shopping dengan my sister n friend
pastu rasa macam sakit hati pulak
sebab benda ni selalu berlaku
everytime aku tarak ada duit, barulah barang aku nak muncul
tadi jumpa jeans n cardigan yang seriusly aku nak giler...
lagi2 benda tu fit my size.... sebab aku bukan lah budak kurus yang boleh pakai baju adik2 ho3x...
tapi....., sadly...., actually....,
aku tak da duit....
duit cukup2 untuk blanja makan bulan ni...hu3x
terpaksa la tengok kat gambar jerk...
kena tunggu elaun sem depan...
but seriously, believe me....
time aku ada duit mesti benda tu takkan muncul depan mata...
bila dah kering...berlambak2 ada

p/s: mari kita bayangkan dalam mimpi aku sedang menyarung cardigan ini sambil berlari-lari di taman lalala (ayat penyedap hati)

No comments:

Post a Comment