Sunday, May 16, 2010

exam week

nak cerita banyak benda tapi sekarang tgh exam week....
n saya terpaksa bertungkus lumus study
sebab ini rahsia kejayaan @ kegagalan saya, study last minute ha3....
jadi lepas ni kena g sambung study sebab tadi duk blogwalking jerk
maybe start hari ni saya akan jadi macam ni sebab jadual exam yang sangat pack....
(entah sape yang wat jadual tu)


mggu ni tahan lagi....but mggu depan saya ada 4 paper berturut-turut dan semuanya paper killer subjects
bayangkan nak kena jawab politik yg saya tak berapa ambil tahu...
pembangunan lestari yg memang x da buku boleh rujuk lansung
anatomi n fisiologi.......arghhhhh tak suka
semua kena baca dan ingat....
sakit otak, sakit otak....
jadi sekarang kena tenang dan study pelan2....
so maybe x update blog sampai balik rumah nanti kot...
hu3....see ya

No comments:

Post a Comment