Monday, May 3, 2010

movie marathon


call me lame sebab baru tengok cerita ni selepas lama ditayangkan...
but cerita ni for me best la
sebab dia ajar kita bagaimana untuk berpegang pada prinsip kita...
kita boleh berubah tapi jangan sampai melanggar prinsip yang kita pegang...
suka giler dressing anne hathaway dalam citer ni...
really adore her beautiful




kyaaaa jaejoong memang hensem la...
suker2x....
patut tengok....
ada part gembira, sedih skit tapi memang best la...
enjoy....
ia cerita bagaimana orang yang tak dapat lupakan orang yang mereka sayang, yang telah meninggal dunia...
jadi mereka hantar surat untuk orang yang dah mati tu...
kiranya jaejoong ni malaikat @ ghost yang hensem yang jadi posmen tu hu3...
lepas ni kena selalu jenguk pejabat pos ha3x


information: ...ni first time saya tengok alice in wonderland dari mula sampai habis.
saya tak pernak tengok kartun dia dan sebagainya...
so saya tak tahu sama ada jalan cerita dia ada beza dengan kartun atau tidak..
tapi saya suka cerita ni..
tak bosan
saya suka kucing comel dalam cerita ni...
red queen yang bising pun saya suka ha3...
owh...katak dia pun comel...
moral of the story
dalam kehidupan seharian kita selalu akan berdepan dengan pelbagai pilihan
so, pilihlah yang terbaik...
apa yang diri kita sendiri inginkan bukan diri orang lain yang inginkan...


p/s: exam sudah hampir tapi still x da mood untuk study hu3...wish me good luck

2 comments: