Monday, September 27, 2010

HujuNg MinggU YaNg MenyekSakan

salam bloggers....
selalunya bila hujung minggu sudah pasti kita akan mengisi masa
dengan berehat setelah penat bekerja @ belajar kan..kan...kan...
sudah pasti kita juga akan menonton satu @ dua movie
atau keluar berjalan-jalan menghirup udara segar...
tapi hujung minggu saya hari tu memang terbaik.........terbaik sungguh
mungkin lepas ni saya boleh bekerjasama dengan bill gates pulak
nak tau saya buat apa....?
lets chekidout





 *** maaf gambar buruk sebab tangkap guna handset+cabuk+lagi+hina+tak+berkuliti***

seperti yang anda lihat di atas,
saya kena buat perisian pengajaran dengan manual penggunaan
bagi sebelum cuti
tapi buat dalam masa dua hari....
tak buat sebelum cuti sebab baru paham nak kena buat macam mana lepas cuti
ha3...memang terbaik punya alasan.
buat gadis yang telah saya gunakan gambar beliau untuk menjadi cover cd saya
saya mintak maaf dan ingin beterima kasih sebab upload gambar tu
sebab gambar tu je yang menarik...
yang lain tak de teheee....
perisian yang dihasilkan dalam masa 2 hari...
harap-harap tak kena reject la ek...

No comments:

Post a Comment