Monday, September 13, 2010

talking....talking

salam n hello readers
last night i got a call from one of my best friend
ceittt macam banyak je best friend saya ahaks...
well dah lama tak contac dia...
baru ingat nak hantar message tapi dia dah call dulu...
selalu jadi macam tu
bila saya teringatkan dia,
mesti dia akan message or call me secara tiba-tiba
hahaha macam ada telepati (betul ke x??)
miss u so much la...
bila nak jumpa
kalau jumpa raser sehari memang tak cukup
cepat2 datang rumah kalau nak merasa air tangan mak saya...
kalau air tangan saya korang memang just dapat makan maggi jer la...
itu jer yang saya pakar hahaha


*** i wish i can buy this to give to all my best friend....***

yu-hee says: kawan-kawan sekalian bila mahu jumpa ni.... baik jumpa aku cepat sebab aku tengah kaya ni...kalau aku miskin jangan harap aku nak jumpa korang sebab aku tak boleh berlagak hahaha

No comments:

Post a Comment