Tuesday, September 14, 2010

jabatan alam sekitar...

hari ni saya keluar dengan abang, adik n ayah pegi jabatan alam sekitar...
mula2 tanya la kerani tu kat mana tempat nak mintak maklumat
then, kerani tu cakap jumpa puan S kat tingkat atas...
sebelum jumpa puan S akak kerani tu siap call lagi tapi jabatan atas tak berjawab
saya pun pergi la naik tingkat lima ditemani bapak saya
pintu berkunci...x da saper pun
memang kami dimaklumkan daripada awal yang just puan S jer ada minggu ni
so ape-ape hal memang kena berurusan dengan dia jer lah
kami tunggu kat tingkat 5 tu dalam lima belas minit
pastu turun ke tingkat 4, tunggu kat bawah dalam 20 minit macam tu...
putus asa kami pun turun bawah sebab saya pun ada hal lain nak uruskan
pastu ayah saya borak dengan pak cik guard tu...
pak cik guard tu cakap puan tu dah kuar pukul 8.30 tadi...
sila bayangkan, waktu pejabat pukul 8, puan tu keluar pukul 8.30
kami datang dalam pukul 10.15 sampai ke sudah tak balik-balik lagi
kemanakah kamu menghilang puan SSSSSS??? jeng3x....
lepastu ayah saya sambung borak dengan pak cik guard tu.
saya malas nak tunggu n terus masuk kereta....
tau tak..... 

***



***

 
LAMA GILER BAPAK SAYA BORAK DENGAN PAK CIK GUARD TUUUUU !!!!

hambik ko.... ni merupakan penekanan yang bapak saya memang seorang peramah
yang kadang-kadang buat saya malas nak pegi mana-mana dengan dia...
tapi kadang-kadang terpaksa pergi sebab dia banker bapak saya hehehe
1 jam weih.....1 jam bapak saya borak
akhirnya sementara menunggu 1 jam...ni la aksi-aksi gonjeng dan gedik dengan adik saya
ini akibatnya yang berlaku kalau seorang perempuan selalu ditinggalkan lama hahaha

 
 mana abah ni........

 
 



 aksi bleh buat orang muntah darah, muntah hijau dan segala jenis muntah


on the way balik rumah...puan S call ayah saya
lepastu dia boleh cakap ayah saya sibuk hal peribadi dia..
cis orang macam ni la yang selalu menjatuhkan nama jabatan kerajaan...
harap jerk nak mintak maklumat dengan dia
kalau tak, tak inginnyer nak tengok muka dia...
itu pun dah kena sedas dua dari ayah saya...
agaknya dia takut kot kalau kami buat aduan kat pengarah dia...
hermmm macam-macam la orang sekarang ni...
esok kena pergi balik jabatan tu sebab dah janji nak ambil maklumat
harap-harap tak ada masalah lah...
harap-harap, bapak saya tak borak lagi dengan pak cik guard tu 
MUAHAHAHAHAHA


yu-hee says: kepada pekerja kerajaan dan bakal pekerja kerajaan...sila jalankan tanggungjawab dengan jujur ek... dah dapat bonus pun nak monteng jerk keje kui3x



No comments:

Post a Comment