Friday, June 4, 2010

cuti...cuti...cuti

alhamdulillah sudah selamat pulang ke rumah
setelah melalui satu minggu peperiksaan yang killer...
satu minggu duk sorang2 kat bilik (sebab roomate balik awal)
so....here i am ha3....
rindu........sangat dekat rumah ni.
oh hari tu kelab library ada buat lawatan ke kl
ala....lawatan macam budak skolah tu....
walaupun dah besar panjang tapi masih teruja pegi kl...
memang dasar manusia duk kat ceruk alam betul ha3...
kami buat lawatan ke library uni malaysia dengan muzium negara...
something interesting....kat muzium negara kami lawat tempat yang cerita zaman pra sejarah, zaman kesultanan melayu melaka, zaman british atau penjajah...
sangat seronok dan membangkitkan keinginan saya untuk sambung master dalam bidang sejarah...
tapi bila pikir balik saya mula berminat nak sambung master dalam bidang geografi
konpius....konpius....tolak ke tepi dulu la....
oh ya...dalam perjalanan pulang balik ke maktab...i found something that very interesting


tadaaa.........
nissan skyline.....kereta idaman saya....
erghhh sangat jeles sama orang yang bawak kereta itu....
kalau jual one drop perfume lepas tak nak beli kereta ni hehehehe....
sapa-sapa nak hadiahkan saya tak kereta ni?
saya janji saya akan jadi budak baik kalau dapat kereta ni lalalala

No comments:

Post a Comment