Saturday, July 17, 2010

diet x jadi....

kononnya balik ke maktab dengan azam ingin cuba diet....
fine.... 2 minggu pertama akak berjaya
turun jugak la.
tapi selepas 1 minggu yang agak penat gila nak mati...
urus program peribumi
dan +++ asyik kena marah banyak kali....
fine ketensionan telah melanda....
eh kejap???ada ke istilah ketensionan dalam bahasa melayu???
baik... lupakan sahaja dulu persoalan itu.
okey hari ini perut lapar
bayangkan kawan-kawan hari ni jer aku telah mulakan sarapan dengan nestum..
lepastu singgah kantin aku makan nasi berlauk
keluar kejap isi minyak then member ajak aku singgah makan kat kfc sebab dia tak makan lagi..
atas dasar tanggungjawab aku temankan kawan aku ni makan sambil tumpang sekaki dua...
lastly singga kat kedai mamak beli roti canai untuk aku dan roomate...
sila tepuk tangan... clap clap clap
memang jumbo la.....
duit tak ada.... tapi sibuk makan banyak...
memang tak sedar diri betul

No comments:

Post a Comment