Tuesday, July 6, 2010

happy birthday my friend....miss akma

happy birthday to you,
happy birthday to you,
happy birthday to you akma,
happy birthday to you....

ha3......... sila nyanyi dengan nada suprano

ini dia birthday gurl kita.... hurmmmm ko gurl lagi ke ma... ko dah tua la he3
see... aku letak gambar ko yang paling cun n ilmiah sekali
walaupun time tu ko sedang berpura-pura ha3
aku nak cerita sedikit mengenai member baik aku ni
aku kenal akma sejak sekolah rendah lagi...
tapi aku amat jarang tegur dia...
sebab aku rasa dia macam pandai and popular giler kat sekolah ha3....
kami start jadi rapat lepas sekolah menengah.
time form 1 aku satu kelas dengan dia...
dia la member jahat aku time exam...
kan akma kan..............ha3.....
time form 3 aku pindah sekolah...
tapi alhamdulillah kami still tak lost contac
ko ingat tak akma masa ko keje kat kedai phone lepas spm 2
aku selalu je call ko bila aku bosan ha3....
saja nak kacau ko keje biar kena marah dengan bos ko... ha3...
sape suruh ko keje dan tinggalkan aku kebosanan sorang2x kat rumah...?
aku ni tanggungjawab ko tau tak ha3... (sila ambil perhatian)
well to my bff akma,
walaupun aku lewat wish birthday ko,
aku nak ko tau aku sayang bangat sama kamo.....
aku doa,
moga ko murah rezeki,
cepat kaya,
pastu boleh sara aku hehehe....
aku bersyukur sangat ada member macam ko...
member yang satu kepala,
faham aku,
ambil berat pasal aku....
ko la member dunia n akhirat
moga persahabatan kita berkekalan....
happy 21st birthday...
love u......................

1 comment:

  1. weh sayang, terharu aku.. tskkkk. -___-"
    ooh, patut lah dulu time aku keje kau salu kacau aku, nak suh aku kene marah rupenye. haha.
    thanks weh sebab salu ade untuk aku, dengar masalah aku semua.
    kawan terbaik aku penah ade. series. :')
    love u much, friend. xoxo.

    ReplyDelete