Saturday, June 26, 2010

BFF = best friend forever

well hari ni merupakan hari last bermalam di rumah... sob2x...
esok akan bermula balik kehidupan di maktab
saya malas nak pikir atau nak jangka pe yang akan berlaku kat maktab ni setiap kali bukak sem...
yang pasti, tiap kali bukak sem... pasti ada macam2x peristiwa menerujakan yang akan berlaku
penat la... malas nak peduli...
tadi sempat jumpa on of my best friend..
muda setahun dari saya tapi kami memang rapat...
dia dulu jiran saya...
setakat tumpang makan kat rumah dia ha3.... memang dah biasa dah
kadang2x tu siap lumba lagi siapa mandi lagi cepat
partner buat jahat + geng mengupat orang paling setia ha3 (keje wat jahat jekkk)
tapi sempat jumpa sekejap jer...
sepanjang 3 minggu cuti ni, sempat jumpa beberapa jam je.
hurm sedih la...
selalu kalau borak dengan dia, sepanjang hari pun tak habis.
banyak benda nak diceritakan...
saya selalu sedar, sebenarnya susah nak cari sahabat yang betul2x memahami kita...
jadi bila kita jumpa, peliharalah persahabatan itu sebaik-baiknya
to all my friends... i love u all so much...
dan kepada sahabat-sahabat blogger, terima kasih kerana sudi membaca karutan dan repekkan dari saya selama ini...
walaupun saya jarang comment kat blog anda, tapi saya selalu baca entry terbaru anda... percayalah he3...
saya sayang anda juga sahabat blogger....

1 comment:

  1. salam kak ruhil!
    sye on rindu kat akak..
    heee
    btw tq follow belog sye yg xsbrape pon
    ngan serabotnye
    t cmmnt2 r ;)
    miss u

    ReplyDelete