Monday, June 28, 2010

tak rasa apa-apa

salam... dah selamat pulang ke maktab..
perasaan????
serius tak rasa apa-apa...
just risau pasal result and try nak study awal sikit sem ni (kononnyeeeee)
pagi tadi bangun lambat tuk pegi kelas
nasib baik tengah uzur...
walaupun bangun pukul 7 tapi still boleh rilek-rilek, terkedek-kedek nak pegi mandi
orang lain dah siap pakai baju dengan mekap...
bulu mata abis lentik, eyeshadow macam-macam warna dah ada kekeke
nasib baik la aku bukan jenis mekap....
simple-simple sudah he3
sampai bilik air, walaupun toilet penuh aku still boleh rilek...
kalau tak dah sebakul aku menyumpah makhluk dalam toilet tu...
jadi kesimpulannya memang ternyatalah aku pegi kelas tanpa perasaan hehehe
kelas hari ni pun ramai yang tak ada sebab terlibat dengan program pendaftaran budak junior
so memang bosan gila la.
lecturer pun baru sorang je masuk...
lecturer kesayangan aku sebab aku totally suka dengan cara pemikiran dan tingkah laku beliau.
sem ini jadual hari isnin n selasa memang penat sebab kelas sampai petang...
subjek nampak je macam senang tapi bagi aku susah sebab nak kena buat rph...
serius aku memang la fail bab rph ni
sebab tu time exam haritu pilihan esay soalan untuk buat rph aku tak pandang lansung.
oh ya.... encik tu ada cakap politik semua dapat A
alhamdulillah bersyukur sangat....
untuk hari-hari yang seterusnya, saya akan cuba lalui dengan lebih tenang...
ini azam baru saya he3....

No comments:

Post a Comment