Wednesday, June 30, 2010

hari ke 2 dan ke 3 kuliah.....

assalamualaikum semua...
hari ni merupakan hari kedua dan ketiga kuliah yang penuh dengan...entah la
tak tahu dah nak describe macam mana ha3
baru-baru ni ada sedikit masalah dengan subjek yang akan aku belajar untuk sem ni..
so subjek major, aku still tak tahu sapa yang ajar kelas aku.
jadi masa telah dihabiskan sebegitu sahaja... sangat sia-sia
kalau tak ada lecturer bukan boleh balik bilik n sambung tidur ke...
menghabiskan masa dengan hanya termenung dan berborak kosong dalam kelas
lansung tak berfaedah..
lagi satu lecturer kesayangan aku maybe tak akan ajar aku dah.. uwawaaaaa
lecturer yang aku peroleh buat masa boleh buat aku bagi thumbs up...
aku akan berakhir dengan keskemaan akhir sem ni hahaha
hari ni jugak telah ditampal nama-nama yang akan repeat exam.
alhamdulillah nama aku tidak tersenarai...
aku pun memang tak menaruh harapan tinggi pada keputusan result..
just berharap tidak fail jer
doakan aku untuk memperoleh yang terbaik yer...

No comments:

Post a Comment