Saturday, August 21, 2010

already miss it

hari ini hari sabtu yang dimana maktab aku ada kuliah ganti...
yes of course x best lansung.
dah la tak ada air kat asrama....
arghhhh x selesa lansung....
tapi aku still mandi lagi okeyh hu3....
minggu ni yes sangat buzy....
kami tengah organize projek kewarganegaraan
alhamdulillah buat masa ni semua berjalan lancar...
pada mulanya kami nak buat pertandingan mencipta model
sebab ada beberapa kekangan waktu dan kertas kerja kami masih tak diluluskan....
kami go on dengan plan b iaitu buat kempen...
bahan pameran kami guna model-model hasil daripada pertandingan itu nanti...
that's mean kami akan laksanakan aktiviti pertandingan tu sebagai salah satu aktiviti kewarganegaraan but
untuk projek kami dah sebulat suara untuk adakan kempen...
tapi yang tak bestnyer projek ni... buat aku rasa sangat annoying kat sesetengah orang..
tapi just stop kat situ
malas nak cerita panjang sangat mana tau nanti kena sebar plak
untuk tajuk di atas....
aku sedang menghitung hari untuk balik rumah....
lagi 5 HARI
rindu.... adik, mak, abah, katil n of course streamyx kat rumah he3...
balik nak download cerita banyak2....
aku tak nak duduk kat sini di mana setiap hari puasa aku hanya tambah dosa...
sebabnya annoying dengan orang, kutuk orang.... dan pahala puasa aku NOTHING....
bila aku duk rumah, kurang skit wat benda tak molek...
so....marilah kita banyak2 beristighfar daripada mengupat, mengata orang lain
hai hati tolonglah bersabar untuk 5 HARI LAGI...

No comments:

Post a Comment