Tuesday, August 3, 2010

ogos yang penat....

bulan ogos dimulakan dengan banyak kerja yang memenatkan...
ada jugak salah aku sebab selalu tangguh buat kerja...
tapi ada sesetengah pensyarah plak asyik nak kerja cepat jerk
letihla macam ni....
hari ni 3/8 tak yah cakap la....
pagi-pagi lagi air kat semua blok perempuan tak ada...
cis!!!!
nasib baik aku memang simpan air dalam tong....
lepastu time kelas aku kena siapkan slide bm.
sebab turn aku nak bentang akan tiba...
mungkin time malam ada kelas ganti bm
balik dari kelas, air still tak ada...
jadi aku pun pegi la solat kat surau....
kelas petang, pensyarah pj nak aku siapkan RPH pj secepat yang mungkin
kalau boleh hari ini juga....
tapi lepas deal dengan encik tu, dia bagi tempoh sampai esok....
terkejar-kejar aku nak balik bilik untuk ambil laptop
lepastu, ajk bm cakap kelas tak ada malam ni
apa yang paling best,
rupa-rupanya subjek bm yang aku belajar untuk sem ni salah
memang buat aku baran la...
buat penat jer siapkan slide
kelas habis pukul 5
lepas balik kelas n makan,
pegi solat kat surau sebab takut air still tak ada kat blok...
alhamdulillah, petang air dah ada kat blok
malam ni nak kena siapkan RPH...
hishhh aku memang malas la nak buat RPH ni....
time jadi guru pelatih jer kena buat RPH panjang berjela-jela.
nanti time jadi guru....buat sikit jerk
biler la nak jadi cikgu ni hu3.....

No comments:

Post a Comment