Thursday, August 5, 2010

birthday party...

semalam sambut birthday party roomate aku..
setelah berjaya merancang dengan member-member yang lain,
kami berjaya membuat surprise dekat roomate aku ha3...
banyak giler aku makan semalam.
selain daripada makan kek yang aku n member aku lagi sorang belikan,
aku jugak melantak mee sup.
pastu share chiken chop dengan roomate aku
makan fries dan last sekali rembat sate member aku yang berapa cucuk ntah...
ha3 perut rasa macam apa jerk
tapi serius memang seronok sebab minggu ni asyik tension jerk sekali sekala keluar seronok jugak.




ni kek birthday roomate aku
maafla sebab tangkap guna handphone hina jadi gambar macam tak selera lansung
tapi serius kek ni sedap gila sebab ia ditabur cip2 coklat
aku tak sentuh pun kek sangat tapi duk sibuk ratah cip coklat tu ha3...
gambar makanan lain???
maaf tak sempat nak amik sebab perut kebulur giler....teheeeee

p/s: esok akan dapat adik angkat orang asli. dia akan bermalam satu malam kat bilik aku. aku dapat adik form 3 dari smk sungai koyan...cerita pasal adik angkat ni akan dilanjutkan seterusnya......

2 comments:

  1. mak aii..banyak nya coklat cip. mesti seronok ratah coklat cip dari makan kek tu

    ReplyDelete
  2. memang seronok he3. x pandang pun isi kek tu

    ReplyDelete