Monday, August 23, 2010

polaroid camera

assalamualaikum semua...
weee....
dah lama nak benda ni.... serius nak giler

tadaa....

ni la polaroid camera....
polaroid camera ni kalau kita tangkap gambar dia keluar gambar terus...
so tak payah susah2 cuci gambar....
cuma nak tangkap shoot2 menarik tu jangan mimpi la...
yang bestnyer polaroid camera ni, kita dapat buat diari bergambar n sebagainya
serius kalau aku ada duit memang nak sangat benda ni..
ni brand fujifilm
aku dah usyar benda ni...
ikutkan hargar kamera ni aku mampu jer beli
harga dia just RM 300 jerk
but harga filem dier memang sakit sebab 1 kotak rm 30
dan dalam satu kotak just ada 10 keping gambar jerk
so...aku memang tak kan mampu beli sebab macam membazir jerk wat masa ni
benda ni rasanya tak ada jual kat malaysia
kalo ada pun susah nak jumpa
aku jumpa benda ni pun kat blog yang jual online...
dia cakap dealer dia memang ambil terus dari jepun so nak beli filem pun dengan dia jugak
aku pulak memang bukan jenis membeli online
+++ sem ni duit memang kering hu3
so lupakan dulu niat tu sementara waktu..
jom cari benda lain yang boleh dibeli.....

3 comments:

  1. wah aku nak aku nak!
    haha, cam seronok kot ade kamera neh. tapi tu la, lagi praktikal if beli digital camera kan.

    ReplyDelete
  2. a'ah lagi best kalo beli kamera biasa
    tapi sebab benda ni macam comel jerk
    tu yang aku nak he3

    ReplyDelete
  3. kat mane ade jual?boleh bg link?

    ReplyDelete