Sunday, January 30, 2011

kenapa saya rasa annoying untuk benda kecil ini

assalamualaikum n hello readers,
tiba-tiba jer rasa nak tulis entry tentang rasa annoying saya ni
kalau readers rasa annoying sekarang baik berhenti baca.
sebab saya tak jamin keselamatan laptop dan komputer readers,
yang mungkin pecah dan berkecai sebab annoying baca entry mengarut saya ni.

1. kenapa saya rasa annoying bila orang di sesetengah negeri rasa apa loghat negeri dia orang tu betul.contoh yer macam ada negeri panggil cili tu cili, ada yang panggil cabai. tapi dia orang rasa penggunaan istilah cili lagi betul daripada cabai atau sebaliknya. tak kan benda macam ni pun nak buat gaduh bahasa tu kan medium perpaduan....mak tak suka la.... (bluwekkkkkk). * ini sekadar contoh okey!!!*

2. rasa annoying bila orang terus menjatuhkan hukuman tanpa menyiasat dulu apa yang berlaku. ada sesetengah orang rasa macam semua orang asyik nak kenakan dia jerk. macam la kau mulia sangat...yang ini memang rasa annoying membara-bara.

3. rasa annoying sebab ada sesetengah orang cakap tak serupa bikin. contoh macam aku tak suka tunggu
orang. sebab tu aku tak akan buat orang tunggu aku. tapi padahal perkara yang berlaku sebaliknya...

4. korang mesti dah start annoying dengan saya kan....jadi tolong jangan annoying okey hehehe


p/s: gambar memang muka nak mintak penampar....(cuba kira berapa banyak perkataan annoying tu)

No comments:

Post a Comment