Saturday, June 18, 2011

alhamdulillah.....nothing more can say

assalamualaikum semua....
sekarang ni rasanya mesti musim cek result online kan?
ha3....maktab saya pun begitu juga.
sebelum tu minta maaf sebab tiada entry selama minggu ni
sebab hari tu ditahan dekat wad dalam tiga hari.
sekarang sudah berada di rumah tapi esok akan dimasukkan ke wad balik
tak apa itu semua lain entry kita cerita.
saya harap kawan-kawan blogger dapat doakan kesihatan saya
berbalik pada cerita asal.
saya baru jer semak result malam semalam.....
tak tahu nak cakap apa selain hanya bersyukur ke hadrat Allah.
first sebab saya tak gagal
second sebab saya hampir nak dapat anugerah cemerlang.
hampir tapi tak dapat pun he3....
tapi bagi saya it's okay
tak nak tamak-tamak sebab dapat result macam ni pun saya dah bersyukur giler.
hanya Allah dan rummate jer tahu macam mana saya study waktu exam hari tu
n saya tak berapa nak study pun sebab memang tak sihat lansung waktu tu
nasib baik saya ada kawan yang baik
yang tolong siapkan nota
bagi saya fotostat nota dia untuk dibaca
dengan nota tu je lah saya baca dan berserah kepada Allah
mungkin doa saya diterima dan Allah makbulkan
Alhamdulillah.
terima kasih juga kepada kawanku itu....
budi awak serius tak dapat saya balas.
awak baik giler ke saya walaupun saya selalu buli awak
awak tak pernah dengki dekat saya or risau kalau ada orang lain lagi tinggi dari awak.
saya sayang awak dan saya doakan awak akan terus berjaya
friendship forever.........

2 comments: