Saturday, June 4, 2011

karipap boleh buat saya terketar-ketar

assalamualaikum semua
ha.........jangan fikir bukan-bukan akan tajuk entri ni yerk
meh nak cerita pasal karipap kat anda semua ni
kenapa karipap boleh buat saya terketar
saya bukan peminat sejati karipap
malahan boleh kata saya dah agak traumatik tengok karipap ni 
dasar tak reti bersyukur
sebab mak saya penjual karipap sejuk beku berjaya
jadi setiap hari memang dah biasa la tengok produk karipap ni...
tapi bukan itu yang buat saya terketar...
yang buat saya terketar ialah bila kawan-kawan mak saya datang nak beli karipap
kalut engkau....
saya ni memang sudah kategori anak bukan mithali.
balik rumah bukan tahu nak tolong buat karipap pun
so, memang tak tahu la karipap jenis apa yang ada dalam peti,
harga pasaran karipap sekarang berapa...
berapa banyak lagi stok yang ada...
memang clueless betul la pendek kata.
jadi, bila kawan-kawan mak saya datang nak beli karipap
time mak saya or adik tak ada kat rumah.
mulalah kalut duk sibuk call mak, tanya itu tanya ini
nak masuk karipap dalam plastik pun boleh terketar..
dah jatuh saham depan mak cik - mak cik tu
spoiler betul la hahaha
jadi, buat adik-adik dan kawan-kawan yang lain
jadilah anak yang rajin 



p/s: alhamdulillah sebab karipap ni berjaya menambah pendapatan sampingan keluarga kami...moga bisnes mak terus maju he3

3 comments: