Thursday, June 2, 2011

pasta

assalamualaikum semua.
hari ni nak cerita pasal pasta...
bukan cerita makanan pasta tu ek sebab tekak saya ni kurang sikit bab western ni
cerita pasal drama korea tajuk pasta.
okey kalau nak baca sinopsis dia meh tengok kat sini pasta
tak reti nak cerita pasal sinopsis ni so biasanya cari kat internet jer hu3


mula-mula ingatkan cerita ni tak best.
lepas tu tertengok ost lagu cerita ni yang kyuhun (suju) nyanyi.
terus terasa nak tengok cerita ni.
bagi saya cerita ni sweet giler...
boleh buatkan hati kita rasa dugeun2 jugak la.
saya layan cerita ni pun dalam masa 2 hari jer hahahaha
jalan cerita dia pun best sebab watak heroin tu yang tak mudah mengaku kalah.
yang tak best dan buat saya rasa nak maki jer sebab
kenapa la dressing heroin dia pelik bebenor.
selekeh tau. belum masuk rambut dier.
geram jer rasa hu3
daripada 5 bintang, saya bagi 4.5 bintang untuk cerita ni.....



p/s: tak sabar nak tengok drama kerjasama taiwan dengan korea tajuk skip beat. ada siwon and donghea hu3...lagipun anime skip beat tu best giler so, nak tengok macam mana lakonan mereka pulak.

2 comments:

  1. Ruhil, mana nak tengok citer korea online?? Bg link plz..

    ReplyDelete
  2. biasanya kat dramacrazy, or veoh or taip jer nama drama tu. tapi saya tak pernah tengok drama online. biasa download jer he3....

    ReplyDelete