Saturday, April 10, 2010

i'm home...

i'm home........
sambil menulis blog sambil buat keje anatomi....
first of all i loveeeeeeeeeeeee my family so much!!!
muah, muah, muahhhhhhhh hahaha
after a tired week
i regain my energy back.......
secara analoginya.... they are my charger
nak tau tak...aku bukanlah pelajar bermasalah dan tak pernah hantar kerja lewat dari masa yang ditetapkan...
but then..haritu tiga kerja anatomi yang diberi, satu pun aku tak hantar
semua orang terkejut...
tapi itu bukan sesuatu yang boleh dibanggakan
aku dah siap dah satu kerja anatomi...
tapi tak tahu kenapa aku nak rebel hari tu...
tak per larh hari isnin ni pergi mintak maaf dengan encik tu...
minggu lepas aku agak annoying dengan seseorang..
sorry kalo kamu rasa aku ni teruk sebab dah la gaduh dengan orang lain pastu nak annoying plak ha3....
but please understand masa tu aku tidak berada dalam pemikiran yang wajar ha3...
back to the story..
seseorang....dia cakap dia pun malas nak antar kerja anatomi masa aku cakap aku nak buat demikian...
aku pun cakap it's up to u....
then dia dah siap n dah print kerja anatomi tu...
okay fine.........
kemudian kat kelas dia cakap dia tak mahu hantar sebab aku tak siap lagi
it's started to make me annoying okay...
aku cakap hantar jer la ko dah print...
dia cakap tak aper...
but then....dia hantar..........
well i feel like to scream.......
it's better to say nothing if u don't ever mean it.....
act as like u say.........
please lah......
sekarang malas dah peduli...
nak tau tak aku sekarang susah nak percayakan orang lain dah....
i am scared because it hurt me so much.....
baru aku faham kenapa orang cakap kita akan rindu balik rakan-rakan semasa sekolah menengah....
because they are the best.........

p/s: ma n the geng.......... i miss u all

2 comments:

  1. MISS U 2 3 4.
    HEE.
    jangan lah rebel weh, kate nak jadik cekgu cemerlang ajar anak aku nanti. :')
    sabar sabar. i know you well, babe.
    <3

    ReplyDelete
  2. ha3...tiba2 jerk nak jadi pelajar bermasalah sat. baik adviser nnt saya berubah he3

    ReplyDelete