Sunday, April 25, 2010

time to express my feeling


yeah...i'm feeling down right now.
sebab tu saya tak suka kerja berkumpulan.
sebab saya akan selalu rasa macam ni.
sedih rasa bila dah janji nak buat kerja sama-sama orang tu boleh bantai tidur.
saya pun penat jugak.
sepanjang minggu ni, kerja saya sama jugak dengan kerja awak.
masa awak punya kerja saya selalu tolong.
bukan nak mengungkit cuma boleh tak awak jadi bertanggungjawab skit.
bila saya minta awak buat part lebih skit.... awak buat macam sambil lewa jer.
dari dulu lagi
kenapa yerk?
saya lagi penat....
ada satu kerja group tu dr a-z saya buat sorang
skit pun saya tak bising
padahal kerja part saya yang lain menimbun lagi...
saya dah tak ada tempat mengadu melainkan kat sini....
saya penatlah dengan awak sampai rasa malas nak peduli lagi
lantaklah awak dengan masalah boyfriend awak....
kalau awak tak nak layan saya fine....
saya 10 kali ganda dah malas layan perangai awak
it's over between us.... i really mean it

p/s: x sabar nyer nak balik rumah lagi 2 mggu.... erghhh....rindunyerrrrrrrr

2 comments:

  1. kesiannye..phm2..anis pun kkdg cmtu jgk..huhu

    sabar la eh.. :)

    ReplyDelete