Saturday, April 10, 2010

it's hard to forgive...

aku ni bukanlah orang yang suka bergaduh...
tapi kalau orang dah buat aku sakit hati..
n sakitkan hati member aku
of course aku susah nak maafkan mereka...
yer aku gaduh dengan seseorang...
tapi kenapa sampai nak keluarkan kata2 yang sakitkan hati kawan aku...
tolonglah sedar...jangan hidup asyik nak mendongak ke langit jer...
ada aku sakitkan hati member ko?
siapa yang start sumpah seranah dulu...
aku cuma cakap apa yang betul dan itu pun diakui oleh mereka yang lain...
ada aku kutuk member ko teruk????
yang buat member ko teruk tu sebab mereka berkawan dengan ko tau tak...
here we go again...
i think... i can't look at his face anymore...
because i started to get angry....
it is okay if this fighting is just between the two of us....
tapi bila ko cakap aku kawan dengan orang yang salah dan sebab tu aku jadi begini...
bagi aku sangat kurang ajar....
apa hak ko yang selalu memonteng, mengutuk lecturer, banyak masalah disiplin nak tuduh aku ni ada kawan yang teruk???
please lah jangan hidup selalu nak salahkan orang lain
now i don't think that he is my friend nor my classmate
he is just an OUTSIDER!!!
just get lost!

No comments:

Post a Comment