Saturday, April 3, 2010

oh...my love

assalamualaikum hush last thursday my father datang maktab untuk serahkan my motor n my new printer. sangat seronok, terharu + rasa bersalah. yer la terpaksa susahkan ayah datang maktab. dah la jalan ke maktab ni macam apa... pastu dapat jumpa abah kejap jerk(sob2) sebab time tu dah petang and abah nak rush balik rumah. abah saya jenis tak suka nak menginap mana2 hotel ke aper sebab dia tak selesa dan benda tu dah turun kat saya ha3....mesti nak rumah jugak.

tada.... my new baby. printer brothers dcp-195c.
to my new baby... tolongla jangan rosak lagi
sbb printer dah rosak 2 kali feel like dah susahkan seluruh keluarga hu3...
abang saya cakap tangan saya ada suwey dengan printer but my roomate cakap printer saya homesick ha3..
but i prefer fikir yang setiap apa yang berlaku ada hikmahnya...
to my second baby... jap lagi akak bawak kamu jalan2 ha3

No comments:

Post a Comment