Friday, April 2, 2010

nak bayar hutang

he3... nak bayar hutang dekat cik ma yang comel... ok saya akan menjawab tag anda sekarang

1. adakah anda rasa anda hot?
absolutely not ha3..... i never think that i'm hot. but i think i am optimism person. that is me...

2. upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang?


3) cerita pasal gambar.
saya pernah upload gambar ni di entry yang sebelum ni. saya letak gambar ni just untuk beri semangat untuk saya siapkan semua kerja saya he3...saya memang seorang yang akan letak wallpaper kat laptop mengikut mood saya. kalau tengah rindukan keluarga saya akan letak gambar family...hu3

4)bila kali terakhir anda makan pizza
tak ingat sebab saya bukan penggemar pizza...maybe tahun lepas. tak pun 2 tahun lepas. ha3 dasyat x...

5)lagu terakhir yang anda dengar
SNSD - oh. sape peminat korea tau la lagu ni he3

6)apakah yang anda buat selain menyelesaikan tag ni?
tak buat apa2. hanya fokus untuk selesaikan tag ni

7) selain nama sendiri anda dipanggil nama apa?
hurm.......kak ngah, anah, sanah, dik nah

8)tag lagi enam orang
adalah sangat mustahil ha3... saya tujukan tag ni pada cik anis yg comel

utk cik anis kamu boleh ambil soalan penuh tag ni di alamat ini he3 http://mypseudonymis-karma.blogspot.com/

1 comment:

  1. oh tengs! terharu. hehe :) nnti free anis bwat keh :)

    ReplyDelete