Monday, October 4, 2010

accident.....

salam semua....
sebenarnya ada banyak benda nak cerita....
mula2 ingat nak cerita pasal kempen alam sekitar tu..
tapi rasa macam dah basi dah, tak semangat nak cerita pasal kempen tu
apa yang boleh dikatakan alhamdulillah semua berjalan dengan lancar cuma sambutan kurang memuaskan
bayangkanlah bakal guru yang masih kurang kesedaran....
duk sibuk pikir tidur jer lebih....
kalau bukan benda tu wajib mesti tak nak buat....
eh..... teremosi pulak teheeeeee
tak perlah yang penting semua dah selesai walaupun banyak jugak rintangannya

lepastu nak cerita pasal camping unit beruniform....
ye lah.....saya ahli puteri islam dari kecil bawak sampai mati....
orang cakap mintak lah unit apa pun....tapi jodoh tetap dengan puteri islam
jangan tanya saya kenapa sebab saya pun tak tahu...
dah stop! lari tajuk plak....
cerita tu pun dah basi jugak....
nak upload gambar bateri kamera dah habis.....
charger tinggal kat asrama.... TERBAIK (currently ada kat umah)

cerita yang up to date bleh saya cerita ialah.....
saya accident.... jatuh motor lepas balik camping....
kejadian berlaku pukul 12.30 hari jumaa, depan asrama lelaki
time tu semua budak lelaki berpusu-pusu balik asrama
TERBAIK SEKALI LAGI UNTUK SAYA
jangan tanya saya apa perasaan saya time tu.....
kalau nak tahu.... try sendiri.....
currently sedang ponteng kelas untuk seminggu
SYABAS UNTUK SAYA

No comments:

Post a Comment