Wednesday, October 6, 2010

KBS WORLD

salam semua...
ari ahad duk rumah....
tekan punat remote astro 303
channel kbs world x da....
yang asyik ada 304 jerk.....
ni rasa dah berangin dah......
pikir posititf, maybe tak da siaran kot....esok nanti ada la
hari isnin tekan.... tak da jugak
dari pagi bawak la sampai malam
masih boleh bersabar lagi.
kemudian hari selasa tengok sekali lagi pagi tu.
tak da jugak.
malam tu dah terasa naik angin....so post comment kat facebook
nasib baik la seorang kawan saya sekolah menengah bagi tau kbs dah tukar siaran.
bukak 303 dah tapi dah 391..... tengok jauh siaran tu berpindah
nasib baik tak bertukar jadi singa lagi....
yeah saya tau saya suka sangat tengok show atau drama korea
tapi itu hak milik masing2 kan
kadang-kadang saya tak paham mentality sesetengah orang ni.
kalau saya tengok cerita tu, bukan saya kacau orang pun
saya tak pernah kutuk gila babas citer melayu
kadang-kadang saya layan jugak cerita melayu
tak paham kenapa ada sesetengah orang bila kita tengok show atau drama korea
duk kutuk-kutuk lelaki ni macam perempuan la, bedah la segala bagai
artis weh...sebab bagi dia orang halal....
artis melayu pun ada jugak duk bedah or duk cucuk.....heh stop di sini takut nanti terlebih kutuk pulak.
stop kan lah tipikal mindset kau tu.
kau buat cara kau dan aku dengan cara aku

yu-hee says: jangan terkejut sebab banyak jer bakal guru yang ada tipikal mindset.....

4 comments:

  1. sye stuju. dulu sye xmnat lnsong lyan korea. sem neyh bru berminat separuh!

    ReplyDelete
  2. best leh duk rumah tengok tv..ni duk opis ngadap muka orang bowink gak

    ReplyDelete
  3. asma akak peminat kipas berani mati korea ki3

    ReplyDelete
  4. ha3...nanti saya balik maktab kena hadap muka orang jugak kak memang borink pun. lagi2 muka kita malas nak tengok ki3

    ReplyDelete